hälsa till satan, VI HÖRS!

sitter och lyssnar på timbuktus nya låt: resten av ditt liv. diggar som fan faktiskt :D hihi man tänker ju på olika människor men det passar sinnes bra iallfall. hihi. idag har jag suttit ungefär på samma plats hela dagen, dvs min soffa. har hängt med datorn och redigeriat x00 bilder från i balfotograferingen i söndags. har några hundra kvar sen ska de skickas in. på torsdag beger jag mig till GBG för en studentfotgrafering och på fredag blir det studentfotografering igen. :D mycket jobb och mycket bilande men det går fint. vet dock inte hur de har tänkt när de satt mig på att köra till uddelvalla så att vi är framme där 0730. dvs, att jag seeeeenast kan köra hemmifrån 0430. och ja jag tillhör ju inte den som är morgonpiggast faktiskt. men det ska väl gå, på något sätt iallfall.
iallafall. ska återgå till bilderna så jag har en ledig dag imorgon, minns knappt när jag hade det sist faktiskt. vore skönt. iallfall. PUSSSSSSSSSSSS HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback