bildredigering och kassaarbete.

och idag har jag redigerat omkring 600 bilder. plus jobbat 4 h i kassan. rolig dag visst? vi fick fina kransar på jobb att ha i håret när vi jobbade, jag fick ta hem min eftersom jag är ledig imorgon och den tänker jag har på midsommarfirandet imorgon :)

dock är ingen av alla de 600 bilderna från konserten i tisdags, jag har ganska mycket jobb som ska in imorgon så jag koncentrerar mig hårt på det just nu. men antagligen på lördag efter jobb kommer de upp en efter en! så länge får ni hålla till godo med en musikvideo av en låt som står mig nära hjärtat, faktiskt från deras nya skiva:


You keep alive a moment at a time
But still inside a whisper to a riot
The sacrifice
The knowing to survive
That first decline
Another state of mind
I'm on my knees, I'm praying for a sign
Forever, whenever
I never wanna die
I never wanna die
I never wanna die
I'm on my knees
I never wanna die
I'm dancing on my grave
I'm running through the fire
Forever, whenever
I never wanna die
I never wanna leave
I'll never say goodbye
Forever, whenever
Forever, whenever

detta är min favoritdel i hela låten. den var så bra live ååå jag vill se dem igen <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback