547 + 867 bilder senare.

JAAAAAAAAAAAA jag har redigerat den sista bilden nu. och det känns så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA skönt. nu har jag ca 250 shootcards att skriva in också sen är jag fucking färdig. åå himmelrike!i torsdags redigerade jag 547 och sen igår morse har jag seriöst redigerat 867 bilder. undefär samma inställningar på alla bilder. inser ni hur svårt det är att hålla sig fokuserad? men nu nu jävla är det över. filer liger i zillan och är påväg att lämna min hårdisk. och jag funderar på att dansa segerdans. ska göra det nu sen ska jag börja skriva shootcards. som omkring 1700 beräknar jag vara klar. underbara tanke!


Kommentarer
Postat av: william

härligt att det är klart nu;D

2011-06-27 @ 16:02:26
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback