Utkast: Jan. 7, 2011

hej hopp.

Vi har nu bott pa surfside, bondi beach, i tva natter och det har val varit lite si och sa med det. vi bestallde ett tre baddars rum men nar vi kom dit fick tva av oss sova i ett rum och en av oss i ett annat. Det var aven 10 baddars rum sa det var inget av det vi hade bestallt. men dom lovade oss att vi skulle fa det dagen efter. vi har fortfarnde inte fatt det. sa vi har nu bokat ett nytt hostel inne i sydney fran och med imorgon till den 12. Sen aker jag till Melbourne den 12 pa kvallen och ar dar i tre dagar innan jag flyger till alice springs. sa jag hoppas det blir battre...


har brant mig nagot sa otroligt. maste nog kopa ny solkram mammas 30 verkar inte funka. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback