Melbourne, again.

G'day mates!

Jag har begett mig till melbourne nu och har alltsa lamnat Sydney, Asa och Sofie bakom mig. Det kanns konstigt men jag maste vanja mig. det regnar ute just nu, som i hela resten av Australien, och jag borjar bli smatt orolig for mina resplaner. men ja jag vet inte vi far val ta det som det kommer antar jag. ska snart ge mig tillbaka till hostelet sa jag kan fa se pa rummet. det ar inte kul att ga pa stan nar himlen har oppnat sig och priserna pa paraplyn har gatt upp fran $2 till $15. helt stort.. men ja sant ar livet.


jag ska bege mig till en tram nu och se om jag lyckas hitta tillbaka. hoppas det inte tegnar imorgon for da ska jag aka great ocean road. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback