hervey bay.

hej fina vanner.


jag befinner mig i Hervey bay just nu och kanner mig mest... trott. ar forkyld med feber och ont i halsen. kan saga att australien inte ar lika lockande som min sang dar hemma dar jag kan stanga in mig sjalv och komma ut igen nar jag ar frisk. nu ar jag dock har och maste forsoka ta vara pa det sa jag knarkar ipren som en junkie och hoppas att det ar borta till imorgon nar jag har min fraiser Island tour. jag kan saga att en whitesunday segling inte ar kul nar man har feber. visst det var underbart och hur uinderbart som helst och vattnet gjorde det lite battre men fortfarande. ANYWAY. nu ska jag sluta tycka synd om mig sjalv. jag ar forhelvete i AUSSIELAND! nagot jag velat sa lange och sa bolar jag over lite feber?! sa end of the sad story!


jag har fick sms fran Leon innan. jag saknar mina pojkar i cairns. aven om ingen av dem ar dar langre sa saknar jag dom. dumma dumma yha dom hade en jatte bra oz dya och jag spenderade min pa en greyhoundbuss = fick en cold pa kopet. JAVLA SKIT.

jag abtar att detta blev ett klagoinlagg jag antar att inte allt ar en dans pa rosor aven i varldens basta land.

nu ska jag stanga in mig pa mitt rum med ipren, cola zero och Law and order: svu (jag alskar att dom har rea pa mina favvoserier det gor det lite enklare att vara sjuk)

PUSSSSSSSSS


(jag har det bra jag maste bara fa klaga lite)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback