Great ocean road!

G'day mates!

Jag sitter och forsoker ladda upp bilder pa resdagboken..maste saga att det gar sadar! haha men jag forsoker iallafall...

Idag gick jag upp 0645.. en shuttlebus skulle hamta mig kl 0705 sa jag gick upp sa sent som mojligt! dock var den lite forsenad sa den kom inte forran 0725. Vi plockade upp nagra pa vagen och tillslut var vi 11 tjejer som skulle ge oss ut pa en en dags tur pa Great Ocean Road.. det borjade inte sabra efter ca tiominuter borjade det regna och jag onskade lite att vi inte skulle fortsatta da jag inte tagit med mig min regnjacka...... Vi korde en stund och sag massor av fina utsikter (som jag antar skulle varit annufinare omdet inte regnade. Somtur var var guiden helt underbar! riktig energi knippe och hon holl humoret upp sa det var bra  :D nar vi runt 11 stannade for lite fika sa markte vi hur det slutade regna och vi var alla lyckliga och Natalie (guiden) sa att vinog skulle klara oss till the twelve apostals och London bridge. Jag hittade en tjej,Nadine, somjag hangde ihop med. riktigt rolig tjej och vi fick en massakonstiga kortpa varandra! haha hon ska till Alice Springs imorgon och jag pa sondag sa vi ska ses dar med! YEY :D hihi

men iaf vi fortsatteatt kora men eftersom en del av great ocean road ar oversvammad fick vi aka lite innat landet och jag sager att det gor inget! vi fick se samycket rolig och vi fick tillochmed se min livsforsta VILDA kanguru.. dock fick vi ingen bild pa den da vi korde fort och det regnade sa vi sag den bara suddigt men jag sag den iallafall :D hihi

Vi kom till en liten stad, Colac, och tog en fika och vet ni vad som hande da? SOLENKOMFRAM! och var gudie blev overlycklig och beordrade alla att springa in i bussen sa vi skullefa behalla  solen tills vi kom fram till the twelve apostals och london bridge.. AND WE DID. it's was soooo amazing! herregud riktigt haftigt var det! och guiden berattade en massa roliga historier och platserna och ja det var helt otroligt! vi var aven vid Loch ard George & the Gibsson step och gick ner pa stranden och sant. det var helt otrologt! man borde se det nagon gang i livet! jag onskar att jag fatt se hela men man kaninte gora allt! hihi

nu ska jag fortsatta ladda upp bilder.. checka in! =)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback