Boende under resan.

hej hopp..

tankte gora en sammanfattande inlagg om var jag bott under min resa sa detta inlagg kommer att uppdateras underresans gang..

Melbourne
Base, St Kilda.
17 Carlisle St, St Kilda, Melbourne

Gillade stallet. valdigt trevlig personal och exremt frascha rum! dock hade vi en spindel men det ar ju inte hostellets fel! haha men helt klart rekomenderat!

Sydney:
The Sebel, Surrey Hills.
Albion st

Alskade hotell. Aven om vi klagade pa stadningen nar vi var dar kommer det alltid att vara vart alskade hotell. DEt var sa fint dar. Med two and a half men marathon <3 minuset var att det var sa dyrt med internet!

Sydney:

Surfside Bondi Beach
35a Hall Street, Bondi Beach, NSW 2026


USCH. samsta hostellet there is. so nasty. det fanns ingen AC och nar man sover i ett tio baddars rum blir det fort varmt! toaletterna var ackliga, Asa och sofie hittade gamla kondomer m.m dar. Otrevlig personal (som lurade oss pa vara pengar) Vi flyttade ut efter tre natter trots att vi skulle sovit dar 7. ALDRIG MER!

Sydney:
Wake Up!
509 Pitt Street


Detta var som att komma till himmelriket efter var helvetes visit pa Sufside. Otroooligt fin reception stort och luftigt.  Air con pa rummen. stora fina badrum, duscharna allt var underbart! och vi fick tillochmed en natt nar det bara var vi tre dar. underbart sager jag <3 dock var vi det anda rummet med en pelare mitt i rummet men det overlevde vi. det var en valdigt bra pelar att byta om bakom kom vi fram till sen! hahaha =) rekomenderas varmt!

Melbourne
Habitant HQ, St Kilda.


Lite ruffigare an vantat, men anda valdigt frascht, speciellt toaletter och badrum! Koket ar val sadar men man overlever helt klart! jag tror vi blev lite bortskamda bade pa hotellet och Wake up! men ja som sagt man overlever helt klart. Personalen ar valdigt trevliga och aven sa en av mina roomies (jag har bara pratat med en av dom! haha) men iaf. rekomederas om man inte har allt for hoga forvantningar! =)



Ayers Rock (Uluru)
The lost camel, Ayers rock resort.


Hotell igen, det anda hostellet som fanns dar var fullbokat sa vad ska man gora! haha dock ar det EXREMT dyrt men jag har inget val. jag maste se min sten. berattar mer nar jag varit dar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback