rotoura, NZ! :D

KIWI!


jag befinner mig på nya zealand och lever livet. eller ja lever livet vet jag inte jag befinner mig i världens minsta håla, men jag har iaf hittat 4 skottar som jag hänger så livet är bra ändå. även om dom nog är på helt andra plan i livet så är det skönt att känna någon. =)

jag tror att det inte är menigen att jag ska göra det jag vill.. Cyklonen Yasi blockerade mina planer på att ta dykar certiferkat.. och jag vill göra skydive men det ska åska där vi ska göra det så jag vet inte om de hoppar då. får kanske bli på hemvägen. men va fan varför ska alla mina planer raseras?:( det är inte alls kul. men iaf denna staden luktar rutte ägg och nu ska jag söka efter mat. har inte ätit ordentligt sedan.. onsdags kväll men då åt vi oss så jävla mätta på maori mat att jag var mätt hela dagen igår! helt sjukt men gott var det och även om de skrämde skiten ur mig och YAsmin så var det väldigt häftigt att se. men nej MAAAAAAAAAAAAAAAAT. ska ringa yoanna och fråga om hon ska med. PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS




(EY YO KIWI)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback