national park, NZ.

vid halv tio sa jag at jag skulle gå och lägga mig. jävla skit jag behövde min sömn. men när mammor inte vet hur skype fungerar blir det lite jobbigare. men iallafall har pratat med tjocka släkten nu så då har vi det avklarat för ett tag framöver. vet inte när jag får internet nästa gång så detvar bra. men nu ska jag fan sova. sov två timmar natten till idag och imorgon går bussen 0800. skit. SOVGOTT!






jag saknar mina cairns pojkar. owell. sagt hejdå till mina magic girls nu. ser dom inte förrän på tisdag då det är goodbye på riktigt. kommer vara såå konstigt. men vi har haft fina stunder tillsammans. jag kommer sakna dom såå mycket. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback