Lava bar, nutella and swenglish.

well jag är hemma efter en tidig utekväll. imorgon ska vi har vår big night så jag ska försöka sova nu och packa mig väska. har varit med om så sjuka grejer här ikväll så det finns inte! haha världen är verkligen EXTREMT lite. tyckte dock synd om tjejen. ANYWAY jag och mina magic girls are having a BLAAAAAAAAST! and yasmin made me addicted to bread and nutella. stupid yasmin. o well SLEEP TIGHT! imorgon hamnar vi i tapou och kör lite black water rafting i tunnlar med glowworms (jag har ingen aning om vad det heter på svenska, lysmaskar? kanske?)



me and my lovely nutella! okej i really need to get to sleep the buss is picking me up @ 0840. seven hours. that's just rubbish!

OOOO BTW jag mötte två svenska tjejer utan för mitt gamla hostell (YHA <3) och vi prata ganska länge och på svenska såklart men efter ett tag så började jag prata engelska. det är så sjukt jag har kommit på mig själv att även tänka på engelska. detta börjar gå föör långt nu. men anyway sorry för att vissa saker blir i engelska jag tänker inte ens på det längre !HAHA sleep tight - don't let the bed bugs bite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback