Jorbävning, Christchurch.

sitter vid poolen och väntar på taxin till flygplatsen. BARA 19 TIMMAR KVAR TILLS JAG MÖTER ESTELLE! ii längtar så jag blir galen. vill spola förbi hela denna dagen. saknar henne så mycket!

Idag på morgonen fick jag en kommentar på min resdagbok att det varit en jorbävning i Christchurch på Nya Zealand. Googlade på det och det verkar ha varit en stor jävel. Gick in för att söka upp alla mina magic girls och crew för att se deras location. Det är inte kul när man ser att det står Lives in Christchurch. Ringde runt till dem alla men inget svar. paniken spreds sig och jag fortsatte läsa några artiklar om jorbävningen och det visade sig att YHA Christchurch city hade rasat in. Medveten om att de flesta som reser med Magic checkar in på YHA kändes det väldigt mycket sämre. Vidare läsning säger att två bussar som Backpackers brukar åka med har blivit mosade av hus gör att det känns ännu sämre. Fortsätte ringa runt och plötsligt blinkar fbchatten från en av killarna i gänger, Ben. Han säger att alla mår bra förutom Jo som tydligen ska ha bott på YHA. jag gillar det inte. men han lovade att hålla mig uppdaterad. stackars lilla jo måtte hon klara sig, hon skulle ju resa hem imorgon. uppdatering kommer när jag vet mer.

Fick tag i min kusin idag också :D hihi kul att höra vad som hänt sedan jag lämnade, mycket skvaller kan jag säga! hihi saknar henne så konstigt att inte ha pratat på så länge. hon får skynda sig hem! (och inte stanna kvar där pga nån vildning ;) HAHA)

förlåt men jag är helt lost jag tänker bara på att jag snart ska möta Estelle. det är helt overkligt. men nu ska jag hoppa i poolen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback