2012 - bästa konsert året, ever?

år 2012 ser just nu ut att bli ett satans bra konsert år det också. i år har ju varit magiskt, men jag tror ändå att 2012 har änsålänge ett riktigt bra start fält.
Januari:
oftast den månad alla artister kör paus mellan sina tours så änsålänge inga. kan komma upp.
Februari:
4: tAKiDA, KB malmö. kan bli bra, kan bli flopp. jag hoppas bara de skruvar ner lite så de inte spränger fler högtalare. men som sagt kan bli bra. hoppas på det.
Mars:
8-9-10: FUCKING THÅSTRÖM. (ja jag ska se han tre dagar i rad. även om plånboken just nu endast har råd med en så ska jag försöka iaf. bidrag mottages TACKSAMT.) men iaf. den 10 mars spelar även han på KB i malmö. det kan bara bli bra. min man. på en av de bästa uteställena i malmö. jag är i himmelriket. just so u know.
15: Maria mena kommer till köpenhamn. detta är helt ofattbart. problemet är att jag nu inte har någon att gå med. min all time maria mena buddy bor ju i allingsås numera och det är inte säker att hon kan komma hem då. så om du vill hänga på så säg till! :D
April:

18 SIMPLE PLAN! ja jag vet det är såååå 2003. men VA FAN. jag kommer alltid älska dom. alltid. det finns så många minnen så mycket kärlek bakom deras låtar så man bara måste gå. och kom igen. 310 kr. LÄTT värt.

28 FUCKING PLACEBO. I LONDON. jag dör. jag behöver inte säga mer. visst? ps. jag har ståplats biljett och de sålde slut redan på "pre-fans-eventet". jag är nöjd.
denna lär bli uppdaterad under tidens gång. åå 2012 skulle inte kunna komma lägligare. vi spolar förbi december. kom igen det är ändå bara kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback