M5 peppen!

hej hopp. sitter här och försöker peppa mig till maroon 5 imorgon. men det går segt. jag är inte alls förtjust i deras senaste album och utav setlisten att döma så blir det många låtar där ifrån.. men det är väl smällar man får ta ändå... eller nått.
jag ska iallafall gå på konsert, OCH DET ÄR ALLTID KUL! :D
åå konsert som jag saknat dig. jag har varit på minst en konsert varje månad sedan juni. hur underbart är inte det? och nu så är detta nog sista för i år. sen tar vi paus i januari och sen är det som sagt igång igen. LOVE IT.
nu ska jag nog fortsätta packa till london. måste ju packa om sisådär två gånger så att allt onödiga verkligen inte följer med ;)  PUUUUUUUUUUUSS
bland sisådär x000 möjligtvis x0 000 m5fans ska vi stå imorgon. ännu en utsåld konsert ska in på listan. Jag gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback