sum41, takida, maria mena, yellowcard ?!

idag har jag musikkris! det är inte ofta det händer. men idag vill jag lyssna på ALLT. helst samtidigt. riktigt jobbigt! lyssnar på en halv takida låt när jag plötsligt MÅSTE lyssna på Fix you, till all this time and so on. jääätte jobbigt! men jag blev iallfall lycklig när jag ser att min boxer har sammarbetat med mig inatt och spelat in BÅDE Sum 41 Live, och Coldplay live. jag gillar det! äntligen vill den som jag vill igen <3 så jag har kollat på när de spelar Still Waiting ca 25 gånger nu och önskar att jag också fick stå där i publiken. men nästa år. då jävlar!

redigerar bilder som en galning. ikväll blir det jobb jobb jobb. imorgon också. på fredag är det YELLOWCARD (åå nu måste jag lyssna på dom!!!!) lördag fick jag istället jobba 12-2215. söndag 12-18. o well I NEED THE MONEY. USA 2012 here we fucking come!


puss.
klicka på bilden för att komma till deras bästa låt, live <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback