Setlist: Placebo Stuttgart 110811

det har gått en vecka sedan jag såg min man live på scenen, tre meter ifrån mig. Chocken har fortfarande inte lagt sig och jag crevar honom mer än någonsin. jag måste ha honom. min gud, min livlina. jag tänkte iallfall slänge upp spellistan här så jag har den lätt tillgänligt när jag saknar honom alltför mycket. ska nog hitta kortläsaren också så jag kan titta på alla fina bilder.



Setlist:
For what it's worth
Ashtrey heart
Soulmates
Bright Lights
Follow the cops back home
Every you, Every me
Special Needs
Breathe underwater
All Apologies      (nirvana cover)
Meds
Teenage Angst.
Song to say goodbye
The bitter end


Encore:
Running up that hill (välkommen till himmelriket)

Encore 2:
Trigger Happy Hands
Post Blue
Infra-red
Taste in men




Slänger upp bilderna under dagen måste ta tag i städningen nu, vi ska visst ha gäster här på lördag.. det är tydligen någon som fyller år. inte för att jag känner någon men iallfall. puss
hur kan man inte var kär i honom?! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback