Ebba, Miss Li & Tingsek!

sitter och delar upp alla bilder i bra, okej och släng kategorier från de senaste 3 dagarna på malmö festivalen. jävla jobb ska jag ta och berätta för er. men jävligt kul! ikväll har jag tänkt plåta Miss Li & Tingsek. :D
har de senaste dagarna haft extrem thåström abstinens så har iprincip sett alla intervjuer av honom på youtube igen, lyssnat på låtarna såklart och ser filmen om Ebba Grön för tredje gången. jag dör lite innombords. orka att han har två barn. måste jag vara olyckligt kär i män som är i princip 40+ med familj?!
puss.
Thåström under Ebba grön.
imperiet.
Thåström på WayoutWest augusti 2011.
hjärtat går sönder lite <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Väldigt bra inlägg:). Håller med, varför ska Thåström vara gift och ha två barn? Kunde han åtminstonde inte haft en son som var född typ -90 eller -92 eller så istället för -00? Världens bästa sångare och textskrivare:).

Svar: jaa det hade helt klart varit bättre med en son född i de årtalen men thåström är ändå the dream! haha ska se honom ikväll i helsingborg, ses vi där? :)
lindaa ,

2012-06-29 @ 23:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback