Sitcomes, photoshop & Sheldon Cooper.

sitter och halvsover framför både tvn och datorn... just nu är det how I met your mother. hihihi håller på att redigera lite bilder från igår som jag måste ha färdigt till imorgon så därför får jag inte somna förrän jag är färdig. ISCH. har jobbat idag fick lära mig kassan, det gick bra det är bara dessa förbannadeplu nummer som inte går in men ja det ska gå! nästa gång. haha nu ska jag återgå till ps och sätta på nån annan serie för nu tog how I met your mother slut. PUUUUUUUUUUUUUSS

det blev the big bang theory.. har blivit riktigt kär i den serien. Speciellt Sheldon. han är så otrooooooligt jobbig men ändå söt. haha går inte att förklara. gillar det iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback