Regn, regn och åter regn.

jag var så inne i OC inatt så jag inte somnade förrän jag sett hela. alltså kl 0930 imorse.. så då somnade jag och tjugo minuter senare ringde det på dörren och jag var allt annat än glad när jag öppnade. Två jehovasvittnen stod utanför min dörr. dom lär inte komma tillbaka inom det närmaste kan jag säga! hahaha somnade om och vaknade runt 15 hade fått ett sms av alex som ställde in vår bakdag men det gjorde inte särskillt mycket vädret och den dåliga nattsömnen gjorde mig slö. började kolla på fjärde säsongen men tröttnade efter andra avsnittet så jag drog mig ut i ösregnet, stack till stan och fixade lite saker till mina ramar och träffade Sara hängde med henne pratade gamla minnen drog hem till hennes gamla hemtrakter och hängde lite innan jag blev trött på regnet och drog hem igen. nu sitter jag här och tittar på biggerst loser från igår så nu ska jag fixa mina ramar och sen försöka sova. undra om det kommer gå :P

så jävla söt. lilla lilla Chilli. fast jag gillar när han spelar kiwi också! haha




grattis på 21års dagen Erik, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback