Londonplanerande.

Idag har varit en skön dag. Varmaste på länge så jag gick en runda eftersom min trädgård just nu är en arbetsplats kunde jag inte ligga där så fick gå runt i vår lilla by en stund. Sen kom Estelle och våldgästade mig bokstavligt talat, brottningsmatcher är standard när vi hänger ihop! hahaha sen åt vi tacos och pratade massor skit. Elina och Mary joinade upp och vi körde Londonplaner och kom väl typ fram till hotellet vi ska bo på iallafall nu väntar jag på att min chef ska komma hem ifrån Thailand så jag kan flirta lite med henne men vi får se hur det går :D nu har alla lämnat mig iallafall och ska fortsätta kolla på mitt OC snart är jag inne på den bästa säsongen, tredje :D hihi söndagsmys, ska nog ha popcorn också :D hihi

kanske får jag se Londonbridge i sommar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback