intensivt.

så ja nu tänkte jag knyta mig. har varit en anstängande dag. har som sagt rensat ur båda mina rum idag och mer kommer. är inte ens halvfärdig men skamdensom ger sig. och jag har insett att jag har fruktansvärt mycket kläder, frågan är när jag ska hinna använda dem?! måste börja göra mer. men det kommer väl. imorgon är en fullspäckad dag kanske ska köra två ombyten eller kanske till och med tre? undra om jag hinner det! haha men först kommer Såfie hit för att fika med mig har inte sett henne på två veckor nu så har lite att ta igen! haha jag har lovat kanelbullar, hoppas jag hinner det annars får jag springa upp på ica! sen på kvällen är det realesefest hur spännande som helst, visst?! :D hihi

nu knyter jag mig tillsammans med OC. PUSSSSSSSSS


detta är den senaste bilden på mig och såfie.. therez 20års dag i oktober. illa. illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback