Dag 9: Favorit låt

Jag har massor av låtar som ligger mig varmt om hjärtat. Låtar med olika minnen som betyder något alldeles extra för mig. Men ämnet idag är min favorit låt och det är inte lätt att välja. för att en låt ska kvalicifera sig till att tillhöra mina favoritlåtar så måste den funka i alla lägen. till alla humör. glad, ledsen, arg - you name it. och efter att ha lyssnat igenom min spellista så har jag kommit fram till vilken som är min absolut favorit låt. kan ni gissa? just det självklart är det en Placebo låt. men vilken?


Japp såklart är det Meds. tröttnar aldrig på den. och som sagt den passar i alla lägen, alltså placerar jag den som min absoluta favorit låt. ett plus är ju såklart att mannen som sjunger är satans snygg och har världens finaste röst men som sagt det är ju bara ett plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback