AiluCrash

Idag är dagen jag har längtar på länge nu. Kirunabandet AiluCrash släppte äntligen ut sin första singel, Turn the tide (Cilla turns), som även är ledmotivet till filmen Jag saknar dig som har biopremiär DEN 19 AUGUSTI, jag vill ha den i födelsedagspresent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jävla jävla anders..

Jag har väntat så länge och lyssnar på deras "bakom kulisserna film" på youtube flera miljoner gånger för att få höra ett smakprov på låten och äntligen har jag den på spotify så jag kan lyssna hela tiden. De har dock gjort om den lite, lagt till något gitarrsound på refrängen som jag inte är helt nöjd med, blev inte riktigt den rockkänslan på låten som jag tänkt mig att de skulle vara eller som det låter på videon. But it's growing on me. och nu längtar jag som en GALNING till min film i höst. jag lovar att jag personligen kommer strypa Anders om de flyttar fram premiären en gång till. Den är trots allt försenad ett helt år nu! blir galen måste få se den snart! åååååååååååååååååååå ge mig augusti nuuuuu!


Klicka på bilden för att komma till låten (Spotify)

Kommentarer
Postat av: Svensson

Videon är ute nu!!! http://bit.ly/iD0Mon

2011-05-09 @ 18:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback