You lost her.

Då var det hela fyra dagar sen jag skrev.. Tiden går så siiiiiiiiines fort! Japp jag fick då ett, eller mamma krävde två, nya inlägg till skorna. Vilket jag inte tror ett skvatt på men visst jag har ju ändå ingen talan så who cares? Anyway jobbat helg har jag gjort och i fredags var det inflyttningsfest hos johan. Trots att han bott där i snart ett år.. Riktigt kul även om saker urartades var det trevligt tills dess :) låg i min säng runt tre och att gå upp halv åtta dagen efter var inte det lättaste.. Men jag överlevde ett kassapass iaf.. På kvällen var jag taxi till föräldrarna. Lämnade dom kl 18 i vellinge. Kom hem, åt och däckade kl 19 tills dom ringde vid tolv ochvhar hämtade dem hamnade i min säng igen vi kvart i ett och däckade kl 01. Sov tills mamma väckte mig igår kl 09! Och jag var tröttare än när jag gick och lade mig. Men det var dags för mitt första val så tillslut gick jag upp. Tog min ner till vallokaleb där total förvirring rådde. Men jag tror jag lyckades iaf.. På kvällen var vi hembjudna till the police man himself! Haha men det var trevligt iaf kom inte hem så sent och sen var det ju det sista på valet kvar och ja. Jag säger inget. Det är bäst så.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback