i ett iskallt ikealand.

owell.. söndag ikväll och jag somnar nog snart. är sinnes trött..

i fredags var jag sis och mamma på ullared. mamma fick det i födelsedagspresent av oss och eftersom hon aldrig kommer att få ledigt när hon fyller år och innan jag åker så fick vi ta det nu. japp vi mötte morgan och allvarligt talat tyckte jag synd om honom.. han fick ju inget gjort alla drog och slet i honom. handlade mest förbrukningsvaror. och såklart skivor. och filmer. precis som om jag inte hade några.. visst?

lördag var jobb. 12-18 sen var det hem packa ihop lite saker. sen körde jag och therez till laserdome, hämtade upp mary, jenny malin och amanda på vägen och sen drog vi på tre kamp. christine, myran och isse kom också sen. vi körde mekanisk tjur (hej pajade knän!!!!) boxning med FETA handskar! hahaha och sen var det sumobrottning. hahahaha sinnes sjukt kul. men bilder kommer när jag fått dom av mary :D efter det drog vi till mando och åt och hade det allmänt mysigt :D hihi fina flickor <3

söndag var det jobb igen. med en sömn på 4 timmar drog jag och öppnade matsalen 8-17. riktigt segt. och huvudvärken var inte nådig om jag säger så. men va fan jag stod ut och nu ska jag nog däcka. imorgon är det jobb igen. och på tisdag. sug. men va fa. september är snart över. NICE.

scrubs på tvn och jag ska sova. puss.

90 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback