säg nu hur du ser mig?

10 år sedan
1.) Hur gammal var du? 10år
2.) Var gick du i skola? Käglinge
3 ) Var jobbade du? hade inget..
4 ) Var levde/bodde du? Käglinge
5.) Var brukade du hålla hus? hos tessan tror jag..
6.) Bar du glasögon? Nepp.
7.) Vem var din bästa vän? jaa, det var väl Elina eller Tessan :P
8.) Hur många tatueringar hade du? ja just det.
9.) Hur många piercingar hade du? inga alls.
10) Vilken bil körde du? jag satsade på cykel.
11.) Hade du varit på ett riktigt party? alltså när man var 10 trodde man väl det?:P
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? hmm tror inte det..

För 5 år sedan
1.) Hur gammal var du? 15 år
2.) Var gick du i skola? Oxievång
3.) Var arbetade du? inget seriöst sådär.
4.) Vart bodde du? Käglinge.
5.) Var brukade du hänga? Överallt i Oxie med Jannika.
6.) Använde du glasögon? Solglasögon blev min grej,
7.) Vem var din bästa vän? Jannika
9.) Hur många tatueringar hade du? Inga.
10.) Hur många piercingar hade du? öronen.
11.) Vad för bil körde du? åkte moppe ganska ofta
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? nej första pojkvännen kom ju då ;)

För 2 år sedan
1.) Hur gammal var du? 18 år.
2.) Var gick du i skola? Medie
3.) Var jobbade du? arbetslös
4.) Var brukade du hänga? överallt.
5.) Använde du glasögon? Köde fortfarande på solglasögon.
6.) Vem var din bästa vän? Estelle
7.) Hur många tatueringar? Inga.
8.) Hur många piercings hade du? öronen.
9.) Vilken bil körde du? Ingen.
10.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Efter några månader som 18åring ja.
11.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Upptagen mestadels iaf :P



Idag
1.) Hur gammal är du? 20
2.) Var går du i skola? Fuck skola.
3.) Var arbetar du? Ikea Malmö
4.) Använder du glasögon? Solglasögon är min stil.
5.) Var brukar du hänga? Ikea. tyvärr.
6.) Talar du med dina gamla vänner? a few.
7.) Hur många piercings har du? Öronen
8.) Hur många tatueringar? Inga , men drömmer om:D
9.) Vad har du för bil? Ingen än..
10.) Har ditt hjärta krossats? Hell yeah.
11.) Singel/upptagen/gift/dejtande? Satsar på att bli nunna.

okej jag är RIKTIGT jävla uttråkad bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback