our last summer.


Sitter och väntar på Alessandra och Elliot. Han går tydligen nu, helt sinnes. hoppas han har på sig sina fina "övningsgår" byxor som jag köpte till honom :D hihi

förövrigt rullar livet på som alltid, håller på att göra en offert till min chefs bröllop, jobbat under invigningen av IKEA Helsingborg - Aldrig mer säger jag bara! hata hata hata Helsingborg! men det var en intressant upplevelse iallfall. Jag lyckades igår förstöra både rygg och knän igår i Linen men jag antar att det är så det går när man får stå själv på en sida iprincip hela dagen.

Lekte med Mary och Tessan för några dagar sedan och då började vi gå igenom en massa gamla bilder från 2004.. OMG så liten har jag aldrig varit! haha hittade också en massa musik som jag la över på datorn igen mest för skojs skull och ja, musiksmaken har ju ändrats radikalt trots att några godingar finns med redan då så som Placebo, tAKiDA, P!nk, Blink-182 och Sum 41!

hittade en speciell låt som verkligen drog igång minnena och jag saknar honom ibland. han har blivit så stor och jag får inte ta del av det längre. Men det var ett fint år och det kommer jag alltid att komma ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback