jag saknar dig, jag saknar dig.

28 januari 2011.
kommer världens bästa bok bli film.
OCH JAG ÄR INTE ENS HEMMA!!!!

min favorit bok. min favorit bok som jag nog läst. 346153165653465135465 gånger. ska bli film. och detta är sinnes. för det har de sagt i flera tusen år. men nu har de äntligen sagt vilken dag den har sverigepremiär. OCH SÅKLART ÄR JAG INTE HEMMA. alltså jag dör lite... detta finns ju inte. jag som skulle gå på premiären. själv. men min fina bok. och sitta och böla. och böla. och böla.

men nä just det. nu är jag i australien då. fan också.någon som kan gå i mitt ställe ta med sig datorn och sätta på skype till mig? så kan jag sitta i sidney och böla lite.





oo fina boken. ska gå och läsa lite nu. och böla. ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback