ibland känns det hopplöst.

och så undrar hur det kan ha gått tre dagar sen jag skrev här?! känns som typ igår. haha

har jobbat helg.. bara två kvar denna månaden.. hoppas bara det visar sig på lönespacen i okt.. 11-19 i fredags i linen, 1115-20 i line/kassa igår och 7-15 i disken idag. snacka om att sömnen har fått lida. är dödstrött men vill ändå inte somna för tidigt för då blir det helt fel sen! hahahaha

åsa kom hit innan vi åt och gick en promenad kring oxie sen skulle vi boka hostel men tyckte det blev försent, hon börjar ju 8 imorgon så vi sköt på det till tisdag.. imorgon ska jag jobba 4 timmar. riktigt skönt ska det bli!

ska fortsätta på mitt fotoprojekt har en massa bilder att framkalla. puss.



och jag älskar dig. kom bara tillbaka till mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback