hemligt projekt.

sitter och försöker arbeta. det går sådär måste jag säga. internet är mycket roligare, oth på tvn är också mycket roligare. men jag kan inte stänga av för jag blir alldeles för rastlös och jag koncentrerar mig bättre om jag har något igång på tvn. tydligen inte men jag inbillar mig det. jag försökte stänga av internet ett tag men då fick jag fb uppdaterigar på phonen istället så det sket sig. this sucks och jag måste bli färdig med detta snart. blir galen. en sak som är bra är att varje gång oth skivan tar slut inser jag att det verkligen har gått 2,45 timmar och att jag fortfarande inte kommit särskilt långt. jag är hungrig också. ska nog äta och sen fortsätta. CRAP insåg precis att biggest loser börjar nu. måste spela in! SES!

två sekunder senare:
MIN FEMMA FUNGERAR INTE?! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback