Lp versionen <3

lyckan är total.
jag hämtade ett paket på posten på vägen hem. ett paket från scottland. stort platt och fyrkantingt. var väldigt misstänktsam. tänkte att jag skulle vänta med att öppna det till jag var hemma. så när jag går in på mitt rum så ligger mina tröjor som vi beställde för två veckor sedan där :D i paketet låg en LP version av placebos album meds <3 jag kan säga att scott just nu är min bästa vän. älskar att han håller koll på allt placebo som inte når sverige <3
scott I said that you are my best friend right now 'cause you are helping me keeping track of on everything thats going on with placebo without sweden even know it. THANKS! <3
ska hem till mary och kolla film ikväll. imorgon är det tidig uppgång igen. hur hände detta? två öppningar i rad? jag tror jean har fått minnesförlust! haha :D
nej men om man ska fortsätta städa så man kommer här ifrån någon gång :P puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback