Alla vill till himmeln.

och så här snygg är jag när jag precis duschat.. hahah fail.
väntar på sis ska komma sen kommer två andra tjejer hit så ska vi äntligen utnyttja vår julklapp! haha snacka om att vi alla fyra är om ömöjliga på att hitta en bra dag. men ikväll blir det av och hoppas på att det kan vara lite kul iaf..
Har meckat med affischen för maskeraden hela morgonen och tänka sig att man kan glömma illustrator så fort! :O helt sinnes. Arbetade i det nästan varje lektion i två år och nu när jag skulle starta det så hade jag glömt väldigt mycket! läskigt men det kommer sakta men säkert tillbaka men det går inte lika fort som jag hoppats på.. måste vara färdigt imorgon så jag hoppas att jag kommer hem i någorlunda tid idag annar vet jag någon som får sitta uppe hela natten.
nej nu ska jag laga mat och fixa mig. SES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback