you got served.

måndag idag och helgen är över ;D hihihi

i lördags träffade vi som sagt åsa och åt god mat och pratade väääldigt mycket :D hihi så underligt att se henne här hemma. men något jag kommer vnja mig vid väldigt lätt =) hihi det är så skönt att ha henne hemma igen!!

igår jobbade jag i korven till 18. katastrof. ville hem från det att jag kom dit tills att jag slutade. jätte jobbigtoch inget var som det skulle. dagen är lite halvdimmig och jag lyckades någonstans paja min knoge utan att märka det så nu är handen svullen och jag kan inte använda den handen. så detta tar sjukt långitd att skriva eftersom jag bara skriver med en hand! :( min stackars knoge.

efter jobb drog jag till mary och kollade avatar. bättre än väntat men ändå som jag tänkt mig den. men visst. jag skulle kunna se den igen. =) kom hem vid halvtvå och däckade i sängen. somnade dock inte förrän runt halv fe efterom min hand dödade mig.

vaknade av sms från cuz' och nu har vi bokat bio till imorgon och nu väntar jag på att hon ska hämta mig så vi kan sticka till svedala outlet för att hitta jeans till henne. inte världens lättaste om man säger så! haha men vi ska nog klara det!.

ikväll blir jag blond and me lovin'it!

dusch.


bild från valdi' när jag var där nere :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback