what whould they say?

kollar på svu samtidigt som jag försöker fixa lite annat smått och gott. det går inte lika bra för programmet idag är sjukligt intressant (som alltid eller vadå liksom?)

helgen är över och både farmor och pappa har fyllt år. firats med släkt och vänner. igår jobbade vi i disken men då slutade diskmaskinen av så vi fick stapla allt på vagnar och i backar. när det var över började vi diska förhand. en ändå väldigt rolig dag som bjöd på många fina stunder men också några utbrott. men vem har sagt att det ska vara lätt liksom.

idag vaknade jag halv nio av att någon gick in i huset. blev först irriterad sen rädd. ingen skulle vara hemma ändå hörde jag fotsteg. jag låg tyst och rörde mig inte för att de inte skulle märka mig. när någon fem minuter öppnar min dörr stängde jag snabbt ögonen ihopp om att den skulle tro att jag sov och låta mig vara. då hör jag någon viska. det är bara jag skulle bara hämta en dator. och då var det pappa som var hemma. ja man kan skrämma upp sig för mindre helt klart. hahahaha.

sen styrde jag och cuz' upp en bio/träning igen. fikade först på waynes och sen såg vi familjen jones eller the joneses. den var lite halv skum men ändå bra eller jag vet inte. haha sen tog vi bussen till jh och drog igån vårat gympass. riktigt skönt. när vi gick från busshållplatsen till anläggningen så gick vi och tittade på alla regskyltar på bilarna vi gick förbi och hittade på massa skojiga saker med bokstäverna. när vi nästan är framme ser vi en bil och exakt samtidigt skriker vi: CUZ. då var det en bil som hade det som regskylt vi var ju självklart tvugna att fotadetta. eller jag fotade det. åsa fotade mig när jag tog foto på det. alltså när cuz tar bild på cuz bild ;D hahahaha nu jag bilden som min visningsbild för när hon ringer :D

kom hem vid tio och har tittar på tv sedan dess och nu fick jag ett extremt städryck och ska nog börja städa är alldeles förpigg för att sova. puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback