but I turned him out.

kul att himlen öppnar sig så att man inte kan sova längre. galet vad det regnade! och jag som är rädd för åskakröp upi sängen drog ut allt vad sladdar heter och tittade på roffe istället eftersom pappa sa att min tv var inkopplad tillnågot åskskitsmög så det gjorde inget om man tittade på den. skönt så jag slapp sitta här i det tysta... 

igår hängde jag med cuz' igen. tog mig in tillstan efter att hon slutat. hängde på åhlens och espressohouse och åt arnens macka! haah sen smet vi in på bio och såg the bounty hunter. blev rätt långdragen och seg tillslut men lite rolig. men jag vill nog inte se den igen. hahaha sen tog vi en hemsk bussfärd hem till mig och åt och jag visade henne afrika bilderna som hon inte sett än! hahahaha galet!.

ska snart dra och träna sen kanske det blir bio igen. inte med cuz' utan Emma, som varit borta alldeles för länge hon med! hahah undra vad vi ska se! måste borsta håret. PUSS.

ps. nu har spotify äntligen fattat vilken min favorit artist är: Placebo. inte frida som den påstod innan (?)


borsta håret var det ja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback