pretty kittey.

har nu suttit och betat av lite på listorna. redigerat lite bilder skickat lite mejl och annat nödvändigt. har även börjar kollat på ny telfon. den andra är ju fuktskadad och fungerar när den själv känner för det lixom :P haha  så ja jag behöver ju en telefon så att jag kan nå min mejl och allt sånt på eftersom det blir ågra mejl om dagen :P och ja då är den alla tänker på först en iphone och ja det är en bra telefon och sånt. men alltså. det irriterar mig att ALLA verkligen har den. och det har gjort att jag är lite skeptsik till den liksom. men sen vill jag inte ha en wannabe kopia heller. så gah är lite i valet i kvalet :P haha jag har ju alltid sagt att jag inte vi ha iphone just för att den finns i allas händer. men ja. just nu ser det ut som om att det blir det iaf. vi får se imorgon :)



pretty kittey som jag plåtade i helgen. världens sötaste skojar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback