ma jake.

är med död än levande just nu. min hand gör så fruktansvärt ont att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen faktiskt. att jobba med en mosad knoge är inte bra att sen hamna i linen är nog den sämsta platsen. men vi tog oss igenom en helvetes dag i både linen och stäning i disken. även om inte alla fattade att de var tvugna att hjälpa till så blev vi tillslut klara.

sis är här och kollar igenom sina saker så dom kan åka bort sen s¨jag kan ta över rummet. vi har ju målat och allt sånt nu så nu ska vi flyta in mina saker där sålänge så jag kan måla mitt egna rum och sen ska vi börja möblera ;D me like.

just nu kollar vi avatar men jag ska gå upp och lägga mig nu. jobb imorgon igen sen kalas. hallelujah. jag ska iaf köra till jobb. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback