kitchen nightmare.

kollar gordon och jag diggar han stenhårt. hade dock inte velat ha honom på jobb! hahaha fått riktigt spel.

ja ikväll var det då tanken att jag skulle få rätt på min hemsida men nej. då ligger crystones server tillfälligt nere och man kan inte ladda upp något. NEJ MEN SUG DÅ. jag behöver använda det. fu. i juli säger jag upp mitt abonnemang så SYYYYYYYYND.

linen idag igen och imorgon ser ut att bli den sista då jag blev ombokad på söndag. jag gillar. så imorgon stänger jag för sista gången denna vecka och drar igång nästa vecka istället. tror det var två gånger då. den tiden den sorgen.

imorgon är det två veckor kvar till melissa horn ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback