jag vet vad som måste göras.

klockan ringde 05.15. arbetskläderna åkte på och 05.34 gick bilen här ifrån. osminkad och äckligt hår. mötte upp tre andra i personalmatsalen och satt och väntade på att klockan skulle bli 6 så vi kunde börja. vi var en mindre än normalt men chefen trodde nog att det inte skulle vara några problem eftersom vi var ett så bra team!

jag tog hand om godiset och spenderade de två första timmarna räknande, choklad, chips bilar, snören toy och helvetes läkerolen! haha sen fick jag hjälp och vi var färdig 8.20. sen fyllde vi upp montera med en massa och sjöng sandra D.  jag på engelska och emma på svenska. haha kisskassvärdelös! men klockan nio var det frukost och morgonmöte. sen drog jag hem igen lycklig över att slippa jobba.

la mig i sängen och började planera mitt rum. sen blev det dekleration och skattedekleration. massa klydd och jag råder alla att inte starta något större projekt när n´man bara sovit 4 timmar. ingen bra deal.

tanken var nu att vi idag skulle börja tömma sis rum. men så blev det inte men jag ska börja tömma mitt eget rum så att vi iaf är ett steg närmare denna förändring.

ångest inför nästa vecka, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback