I don't care.

jag suger på att göra saker när jag säger att jag ska göra dem. jag kom hem för ca 40 minuter. fick skjuts hem ändå. och då var min plan att duscha äta och börja ta reda på vad man kan ha på sig ikväll. men har jag gjort något av det? nej. jag har istället: satt på tvn. kollat gårdagen tyra show, suttit vid datorn. och nu kommer snart estelle och om jag ska hinna allt jag har tänkt måste jag verkligen börja skynda mig. men jag är så fruktansvärt trött. jag är absolut ingen morgon människa.

ikväll blir det lite mingel med estelle och ska försöka etablrea företaget lite. kan bli skoj! måste börja nu. (om en halv timmer kommer jag börja. jag känner mig själv alldeles för bra.) men iaf. jag säger att jagbörjar nu. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback