all you need, LE <3

jag har aldrig påstått att det skulle vara lätt att vara egen företagare men det är en jävla massa arbete och en jävla massa att komma ihåg. men nog fan ska det bli bra i slutändan. it has to be.

har de senaste dagarna begravt mig i jobb. mindre kul socialt men jag har kommit en bra bit på vägen och jag känner att jag mer óch mer får kontroll över saker. Ikväll var jag och estelle som sagt på mediamingel i HIPP's lokaler och ja det gav mer smak och en jävla inspiration. så just nu har jag skrivit två to do listor: en företagslista och en orlando lista. vi reser galet snart och det ska bli så underbart!

hemsidan är fortfarnde ett stort problem men jag tror fan att vi är i upplösnings stadiet. och jag hoppas det för jag vill så gärna fåtill det som jag vill. jag blir galen snart.

ska fortsätta arbeta lite och städa. för man måste ju multitaska. annars hinner man inte med något. och man är ju inte kvinna för inget!. puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback