universal studios, orlando!

idag har vi besökt den andra parken, universal studios. inte island of adventure som harry potter världen ligger i.  har sett shreck i 4-D, "varit med om" en tunado, varit med i en Disaters movie, åkt en berg och dalbana inspererad av mumien, hajen, simpsons och en jävla massa annat!

där emellan så började det åska och regna som bara den och det håller fortfarande på! klockan är nu 23.06 och det har regnat sedan klockan 19,00.

jag har även fått två stora blåser under min vänster fot som gör VÄLDIGT ont måste jag säga. min stacakrs små fötter är inte vana att gå så här mycket.

men men nu ska vi sova och imorgon tar vi igenom resten av island of adventure, kanske en runda in på harry potter land igen, får se hur läng kön är liksom :D

btw fler bilder och sånt finns på resedagboken:



men självklart kommer några här med :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback