trollstavar, butterbeer och FÄRG! :D

VI HAR FÅTT FÄRG!!!!!! årets händesle tror jag. helt sjukt. vi har bränt oss lite grann iaf! galet men sant.

idag har vi klarat av hela universal området och åkt helt galna karuseller. vi belv så blöta efter en karusell att vi ansåg att det var lika bra att köra alla tre efter varandra. när vi ändå var blöta liksom. Men preblemet var bara att sen började det åska och regna så vi torkade ju aldrig! vi frös för första gången på hela veckan och det var mest obehagligt att vara så blöt. USCH säger jag. fast nu har vi fått på oss torra kläder och sitter och äter. mumsigt värre! tror vi skulle se färdigt harry potter idag också. vi orkade ju inte i förrgår.

inte handlat så mycket som igår. usch igår var ingen rolig dag för bankortet, men men sånt som händer! haha vi kom in på harry potter land igen och fick då vår butterbeer som vi inte fått innan. estelle tyckte dock inte om den men jag tyckte den var helt okej faktiskt! så länge man inte drack förstora klunkar!. vi köpte även vars en trollstav! såklart liksom när man ändå är här ;D Estelle köpte harry's men jag ville ha ginnys för jag tyckte den var finast men den var slut så jag fick ta dumbledore istället ;D hihi






vi käkade ben and jerry banana split. MUMS!

jag hittade min drömbil :D


försöker ta reda på vilka karuseller som är värda att åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback