The right place

Även idag har det blivit mycket skratt:D det började med att vi hade morgon gymnastik och ingen av oss hade särskilt bra koordination.. Men värst var en chef och jag skrattade så att jag knappt visste var jag skulle ta vägen! det såg så kul ut, sen stod Samhall och tittade på oss som v äi var dumma i huvudet ! Haha jag tränade skrattmusklerna mest hihi :D Sitter på bussen hem och ska stressdyscha stress koä på mig och stress sminka mig inför Bambii's student idag! Ska se när han springer ut och är glad :) ( läs full ;) ) sen ska jag vidare till Lomma för grillning med sandy me like alot! Längesen nu ju hihi verkar som att jag däckar där också, bilen är inte ledig förrän sent så det får nog bli så.. Student imorgon X3 så det blir hem tidigt imorgon.menimorgon är en annan dag och nu ska jag av.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback