sjung om studentens lyckliga dar!

snabbt inlägg innan jag måste rusa igen. idag tar en massa människor studenten! både therez såfie therese elias och annika. och jag ska vara på alla deras utsparkar. tur att fyra av dem går på samma skola ;D haha men jag hoppas de alla har en underbar dag och vädret är ju onekligen på deras sida!. oo jag vill också ta studenten. det var så fint. en helt sinnes sjuk dag. men men det var ett år sedan (imorgon) och det är sjukt. men nu måste jag fortsätta min make up. kan ju inte se ut så här! hahha


 
så här snygga oh lyckliga var vi på vår student <3 5/6 '09

och så här snygga var therez och jag på min student. får se om vi får en liak snygg på hennes idag :D hihi GRATTIS DUDE :D

måste rusa. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback