Magic kingdom & hollywood studios!

Mjellow! Vi har preis kommit tillbaka efter en hel dag i två olika Disney parker, hollywood studios och magic kingdom! Otroligt fina måste jag säga och extremt välgjorda. Uppskattade eller förstod det nog inte lika mycket när jag var mindre men iallafall idag hE jag även återupplevt min värsta mardröm någonsin. HISSEN! Eller the house Of horror som den igentligen heter. Lika läskig som förra gången fast ändå inte. Jag skrämde nog upp mig själv ganska bra. Men iaf. Det har varit värme rekord i Orlando idag på ca 20 år. Dvs 110 farenheight = 43 grader. Galet men sant. Hihi. Nu ikväll såg vi disney paraden på magic Kingdom så otroligt fint ! Men nu måste vi sova noder kommer nog efter frukost imorgon och innan transfern. Imorgon blir det animal kingdom och epcot! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback