i can't rest, I can't sleep.

11,95 kg slutade väskan på! :D dock ska schampoo och balsam också ner så jag säger 12 kg. starkt jobbat måste jag säga :D har hela tio kilo att handla där borta. så galet! men jag har sorterat väl måste jag säga! moga uträcknat vad man ska ha på sig mm. ooo jag älskar detta. jag hatar att packa men älskar att resa. ingen bra kombination alls måste jag säga. men skit i det, nu är det gjort och jag känner glädjen :D

nu har jag bara tre punkter kvar att göra.

lägga ner schampoo och balsam.
skriva ut en massa papper
och fixa musik och sånt.


sen ska jag se wallander och försöka sova. undra hur det kommer gå! haha




kör som estelle. första bilden på LE. typ 4 dagen i skolan eller något <3
21 aug 06, always and forever BABE :D <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja forever and Ever!!!!!! Ses senare idag ;D

2010-06-14 @ 00:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback