färg, färg, färg, och converse!

vi sitter just nu och försöker packa våra väskor. det är väldigt svårt måste jag säga. enligt flygbolagets, delta, hemsida står det att en väska får väga 50 Ibs.och enligt google är det 22,6940405895508309430 kg, får man avrunda uppåt eller neråt liksom?! igår när jag vägde min väska vägde den 19. idag har jag lagt i fyra par converse och en t-shirt och nu väger den 23. hur gick det till liksom?! ajja ut med ett par skor och ner me de i handbagaget så ska nog det funka!

imorse startade vi dagen att sola en timme på båda sidorna. och ja jävla nu äntligen har solen tagit! helt underbart, så imorgon innan shuttle bussen kommer blir det en halvtimme på båda bara för att liksom! vi måste ju vara lite solbrända när vi kommer hem, annars blir de brun utan sol på flygplatsen ;D efter det stack vi till wallmart, denna gång med taxi handlade lite smått och sen drog vi på en outlet som hette, premium outlet. ovh jag köpte 4 par converse som sagt och ett edhardy skal till phonen me like :D


brännan syns inte så bra här men jag är iaf så här glad över att vi äntligen fått färg :D



och såhär otroligt sociala är vi när vi är på vårt rum! ska gå och terra henne nu!

ses på onsdag! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback