är det finaste någon kan få.

har haft världens underbaraste dag med finaste alex. längesedan jag skrattade så mycket. o gud vad jag har saknat henne <3 och jag älskar att allt är precis som vanligt mellan oss fast vi inte umgåtts på så många år. åh det är så fint.
vi började med att dricka mixade hallon och is men vi slutade två flaskor rosévin senare (fick lite hjälp av susanne och malin) men ändå. och det var så fint att se henne där. i solen och se så glad ut. det gjorde gått i mitt hjärta.  ovh jag fick äntligen se hennes fina tatueringar!!!! inte en dag för tidigt! haha, vi planerade hennes 20 års fest också. det kommer bli så kul! jag längtar redan, dock vet jag inte vad jag ska köpa men det får bli ett senare projekt.

måste berätta en rolig händelse som hände idag så att vi kan minnas den lång tid fram över.

jag tog lite bilder på alex med min phone och så tykte då hon att hon skulle ta på mig så jag räcker över phonen till henne och säger:

L: Vet du nu hur du gör..?
A: jaaa
Phonen pekar neråt i marken och ljudet att kameran utlöses går av flera gånger.
jag börjar skratta som en galning och plötsligt utbrister alex: VADÅ ÄR DET TUCH?! hahhahahhaa allstå jag mobbades henne hela kvällen för detta och det kommer jag nog göra länge till. <3

nu måste jag sova. öppnar disken imorgon. börjar 7. puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback