Alex, 20 <3

GRATTIS FINASTE ALEX <3 ikväll ska vi festa loss :D hihi sitter på bussen hem från staden har inhandlat det allra sista inför resan på måndag. Kan ni fatta det vi åker till USA om två dagar :D sen att jag inte börjat packa är en annan sak hahaha :D får väl göra det nu innan jag sticker till Alex. Usch jag hatar att packa :( men men det måste göras helt klart haha :D Igår tog nästkusinen studenten och därmed har vi satt punkt för årets studentfirande :D kul och stressigt och jag villfortfarnde göra om det ! Gud studenten var en fin dag. Men det går inte så jag fokuserar just nu på staterna istället. Ska bli så underbart! Men nu ska jag hoppa av bussen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback